Kategórie
 
 
 
 
 

Všeobecné obchodné podmienky

Obchodné podmienky

všeobecné obchodné podmienky

obchodné podmienky spoločnosti GAHO, s.r.o.

  1. všeobecné ustanovenia „vop“
  1. tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „obchodné podmienky“) platia pri nákupe v našom internetovom obchode www.gaho.sk, ktorého prevádzkovateľom je GAHO, s.r.o. so sídlom Piešťanská 2, 915 01 Nové Mesto nad Váhom, IČO: 52 590 925, zapísaná na Okresnom súde Trenčín, oddiel: Sro, vložka číslo: 38801/R ,

           email: info@gaho.sk,

           kontaktná osoba: Ing. Ivana Bolečková, tel. č.: 0918 234 075 (ďalej len „predávajúci alebo gaho“). Ďalšie informácie o predávajúcom sú uvedené na webovej stránke www.gaho.sk v sekcii o nás“.

  1. obchodné podmienky a reklamačný poriadok sú neoddeliteľnou súčasťou uzatvorenej kúpnej zmluvy medzi predávajúcim a kupujúcim na strane druhej. „vop“ bližšie vymedzujú a upresňujú práva a povinnosti spoločnosti gaho ako predávajúceho na strane jednej a spotrebiteľa alebo podnikateľa, spoločne ako „kupujúceho“ na strane druhej.
  2. všetky zmluvné vzťahy sú uzatvorené v súlade s platnými právnymi predpismi v slovenskej republike.
  3. v prípade, že je zmluvnou stranou spotrebiteľ, riadia sa vzťahy neupravené týmito obchodnými podmienkami zákonom:
  • č. 40/1964 z. z. občiansky zákonník v znení neskorších predpisov;
  • č. 250/2007 z. z. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov;
  • č. 102/2014 z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov;
  • č. 22/2004 z. z. o elektronickom obchode a o zmene a doplnení zákona č. 128/2002 z. z. o štátnej kontrole vnútorného trhu vo veciach ochrany spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 284/2002 z. z. v znení neskorších predpisov.
  1. v prípade, že je zmluvnou stranou podnikateľ riadia sa vzťahy neupravené týmito obchodnými podmienkami zákonom č. 513/1991 z. z. obchodným zákonník v znení neskorších predpisov. 
  1. základné pojmy

kupujúci:

  1. spotrebiteľ - fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení kúpnej zmluvy uzatvorenej s predávajúcim prostredníctvom internetového obchodu nekoná v rámci predmetu svojej obchodnej činnosti alebo inej podnikateľskej činnosti (ďalej aj ako „spotrebiteľ“) alebo
  2. podnikateľ: osoba zapísaná v obchodnom registri alebo v inom registri; podnikajúca na základe živnostenského oprávnenia a/alebo na základe iného než živnostenského oprávnenia podľa osobitných predpisov; osoba, ktorá vykonáva poľnohospodársku výrobu a je zapísaná do evidencie podľa osobitného predpisu (ďalej aj ako „podnikateľ“),

predávajúci: GAHO, s.r.o., so sídlom Piešťanská 2, 915 01 Nové Mesto nad Váhom, IČO: 52 590 925, zapísaná na Okresnom súde Trenčín, oddiel: Sro, vložka číslo: 38801/R, email: info@gaho.sk, kontaktná osoba: Ing. Ivana Bolečková, tel. č.: 0918 234 075

kúpna zmluva:  kúpnou zmluvou je zmluva medzi predávajúcim a kupujúcim, ktorej predmetom je kúpa tovaru ponúkaného predávajúcim na internetovej stránke elektronického obchodu www.gaho.sk ( ďalej len „eshop“) uzavretá podľa vop. 

  1. objednávka a uzatvorenie kúpnej zmluvy
  1. objednávka vzniká potvrdením vybraného tovaru a kompletne vyplneného objednávkového formulára v eshope. Správne vybavenie objednávky je možné, len ak kupujúci vyplnil pravdivo a presne všetky povinné údaje v objednávkovom formulári.
  2. vystavením objednávky sa kupujúci zaväzuje za objednaný tovar zaplatiť kúpnu cenu podľa podmienok uvedených v objednávke.
  3. predávajúci nezaručuje, že objednaný tovar je v čase objednávky dostupný. Kupujúci bude o dostupnosti tovaru a o priebehu objednávky informovaný elektronickou poštou a to e-mailom na e-mailovú adresu kupujúceho.

 

  1. zmluvný vzťah medzi predávajúcim a kupujúcim vzniká nákupom tovaru prostredníctvom eshopu v zmysle tohto článku. Ponuka tovarov predávajúceho na eshope spoločne s týmito vop, reklamačným poriadkom a ďalšími informáciami uvedenými na stránke sa pokladá za návrh zmluvy zo strany predávajúceho pre kupujúceho. K prijatiu tohto návrhu, a teda k uzatvoreniu kúpnej zmluvy medzi kupujúcim a predávajúcim dôjde akceptáciou – prijatím tohto návrhu zo strany kupujúceho, a to kumulatívnym (súčasným) splnením týchto troch podmienok:
  • kupujúci si zvolí jeden alebo viac tovarov z ponuky predávajúceho ich umiestnením do virtuálneho nákupného košíka kliknutím na zvolený tovar,
  • kupujúci zakliknutím potvrdí oboznámenie sa a jeho bezvýhradný súhlas s týmito vop a reklamačným poriadkom a
  • kupujúci vyplní všetky body objednávkového formulára v zmysle pokynov na internetovej stránke a zrealizuje nákup, teda zašle predávajúcemu svoju objednávku.
  1. v deň keď bude objednávka odoslaná, príde kupujúcemu e-mail, že jeho objednávka bola odoslaná.
  2. spolu s tovarom bude kupujúcemu doručená aj faktúra, ktorá slúži ako doklad o kúpe.
  3. zmluvné strany sa dohodli, že kupujúci nákupom tovaru prostredníctvom eshopu bezvýhradne vyjadruje svoj súhlas s tým, že tieto všeobecné obchodné podmienky a reklamačný poriadok sa budú vzťahovať na všetky vzťahy medzi kupujúcim a predávajúcim v súvislosti s nákupom tovarov (ďalej len "kúpna zmluva") ako aj na všetky ďalšie vzájomné práva a povinnosti medzi predávajúcim a kupujúcim. 
    • špeciálne dojednania obsiahnuté v kúpnej zmluve uzatvorenej medzi predávajúcim a kupujúcim majú prednosť pred týmito všeobecnými obchodnými podmienkami.

 

  1. platobné podmienky a dodanie tovaru
  1. ceny tovaru uvádzané na webovej stránke sú konečné (ceny na webovej stránke sú uvádzané s dph) ; to neplatí pre poplatky spojené s dopravou tovaru a iné doplnkové služby, ktoré  budú s kupujúcim kalkulované a dojednané individuálne.
  2. v prípade bezhotovostnej platby je kupujúci povinný uhrádzať kúpnu cenu tovaru spolu s uvedením variabilného symbolu platby. Záväzok kupujúceho uhradiť kúpnu cenu je splnený okamihom pripísania príslušnej čiastky na účet predávajúceho.
  3. predávajúci ohľadom platieb realizovaných na základe kúpnej zmluvy vystaví kupujúcemu daňový doklad – faktúru v súlade s príslušnými právnymi predpismi.
  4. predávajúci akceptuje nasledujúce platobné podmienky:
  • platbu v hotovosti:  pri osobnom odbere na predajni v Novom Meste nad Váhom, možnosť platiť platobnou kartou;
  • na dobierku: zaplatíte priamo kuriérovi v hotovosti, alebo platobnou kartou;
  • príkazom na účet: vedenom vo VÚB banke IBAN formát: SK29 0200 0000 0045 4913 6659 po potvrdení objednávky zaplatíte sumu na účet uvedený v potvrdzovacom emaily, objednávka bude odoslaná až po pripísaní platby na náš účet ako VS použite číslo objednávky;
  • kartou online: platiť kartou, ktorá má povolené platby na internete. prenos je šifrovaný a bezpečný. Pre platbu online musí byť karta vydaná v EÚ;
  1. tovar zostáva do úplného zaplatenia a prevzatia majetkom predávajúceho,
  2. predávajúci zabezpečuje nasledovné spôsoby dodania tovaru:
    • osobný odber - adresa odberného miesta: Piešťanská 1163/2, 915 01 Nové Mesto nad Váhom gps: n 48.75175798587442, e 17.833847613716067– balné a nachystanie je zdarma.
    • doručenie tovaru prostredníctvom služby packeta ( zásieľkovňa )
      1. výdajné miesto alebo z box do 5kg 3,70€ s dph
      2. výdajné miesto alebo z box do 9kg 4,60€ s dph
      3. packeta doručenie na adresu do 10 kg 4,60€ s dph
    • doručenie tovaru prostredníctvom kuriérskej služby gls
  1. do 5 kg 4,60 € s dph
  2. od 5 do 15 kg 5,50 € s dph
  3. od 15 kg do 25 kg 8,00€ s dph
  4. od 25 kg do 37 kg 12,00€ s dph
  5. dobierka 2,00€ s dph

Preprava sudov na dažďovú vodu: Cena 35,00 € s dph. Doprava určená len pre prepravu sudov na dažďovú vodu. Cenu je možné vyčísliť po telefonickom hovore. Platba nie je možná na dobierku len predom na účet

Nadrozmerná preprava:

Nad 37kg je doprava možná len po telefonickom kontakte a po vyčíslení ceny s externým dopravcom. Platba nie je možná na dobierku len predom na účet

Doprava zdarma je možná pre zásielky do 15kg s hodnotou vyššou ako 60€

  1. ak si kupujúci zvolí osobný odber objednávky, bude mu fyzicky odovzdaná spolu s objednávkou aj faktúra s okamžitou splatnosťou + EET ( tj. bloček )
  2. ak si kupujúci zvoli dodania objednávky prostredníctvom predávajúceho, bude mu fyzicky odovzdaná spolu s objednávkou aj faktúra s okamžitou splatnosťou + EET (tj. bloček).
  3. ak si kupujúci vyberie ako možnosť dodania tovaru jednu z doručovateľských služieb je kupujúci povinný prevziať tovar pri dodaní. ak neprevezme kupujúci tovar pri dodaní, je predávajúci oprávnený od kúpnej zmluvy odstúpiť.
  4. v prípade, že je z dôvodov na strane kupujúceho nutné tovar doručovať opakovane alebo iným spôsobom, než bolo uvedené v objednávke, je kupujúci povinný uhradiť náklady spojené s opakovaným doručovaním tovaru, resp. náklady spojené s iným spôsobom doručenia.
  5. pri prevzatí tovaru od prepravcu je kupujúci povinný skontrolovať neporušenosť obalov tovaru a v prípade akýchkoľvek vád toto bezodkladne oznámiť prepravcovi. V prípade zistenia porušenia obalu svedčiaceho o neoprávnenom vniknutí do zásielky nemusí kupujúci zásielku od prepravcu prevziať.
  6. vlastnícke právo prechádza z predávajúceho na kupujúceho až momentom úhrady kúpnej sumy, avšak nebezpečenstvo škody na veci prechádza prevzatím tovaru kupujúcim.

 

Heureka Dotazník o spokojnosti

Vašu spokojnosť s nákupom zisťujeme prostredníctvom e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi, do ktorého je náš e-shop zapojený. Tie vám zasielame zakaždým, keď u nás nakúpite, pokiaľ v zmysle § § 62 zák. č. 351/2011 Z. z. o elektronických komunikáciách, v znení neskorších predpisov neodmietnete zasielanie elektronickej pošty na účely priameho marketingu. Spracúvanie osobných údajov na účely zaslania dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi vykonávame na základe nášho oprávneného záujmu, ktorý spočíva v zisťovaní vašej spokojnosti s nákupom u nás. Na zasielanie dotazníkov, vyhodnocovanie vašej spätnej väzby a analýz nášho trhového postavenia využívame sprostredkovateľa spracúvania, ktorým je prevádzkovateľ portálu Heureka.sk tomu na tieto účely môžeme odovzdávať informácie o kúpenom tovare a vašu e-mailovú adresu. Vaše osobné údaje nie sú pri zasielaní e-mailových dotazníkov odovzdané žiadnej tretej strane na jej vlastné účely. Proti zasielaniu e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi môžete kedykoľvek vyjadriť námietku odmietnutím ďalších dotazníkov pomocou odkazu v e-maile s dotazníkom. V prípade vašej námietky vám dotazník nebudeme ďalej zasielať.

 

  1. právo stornovať objednávku
  1. kupujúci má právo stornovať objednávku do 24 hodín od odoslania objednávky a to bez storno poplatku.

 

  1. ďalšie práva a  povinnosti zmluvných strán
  1. kupujúci berie na vedomie, že programové vybavenie a ďalšie súčasti tvoriace webové rozhranie e-shopu (vrátane fotografií ponúkaného tovaru) sú chránené autorským právom. Kupujúci sa zaväzuje, že nebude vykonávať žiadnu činnosť, ktorá by mohla jemu alebo tretím osobám umožniť neoprávnene zasahovať či neoprávnene užiť programové vybavenie alebo ďalšie súčasti tvoriace webovú stránku.

 

  1. právo spotrebiteľa vrátiť tovar
  1. podľa zákona  o ochrane spotrebiteľa č. 102/2014 Z.z. §7 a nasl. má kupujúci právo odstúpiť od kúpnej zmluvy uzatvorenej na diaľku alebo zmluvy uzatvorenej mimo prevádzkových priestoroch predávajúceho, bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru.
  2. na uplatnenie tohto práva, musí kupujúci maximálne v posledný deň 14 dňovej lehoty doručiť predávajúcemu písomné odstúpenie od kúpnej zmluvy na e-mailovú adresu reklamacie@gaho.sk alebo podať toto písomné odstúpenie na pošte v posledný deň uvedenej lehoty, pričom adresa predávajúceho na doručenie písomností je Piešťanská 2, 915 01 Nové Mesto nad Váhom. Kupujúci musí na odstúpenie využiť formulár na to určený.
  3. po riadnom odstúpení od kúpnej zmluvy je kupujúci povinný do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy doručiť nepoužitý a nepoškodený tovar ( predmet zmluvy) spolu so všetkými dokumentami, ktoré k nemu prináležia ( tým sa má na mysli originálny obal výrobku, návod, originál faktúry, poprípade inú dokumentáciu, ktorú kupujúci obdržal spolu s tovarom). Kupujúci tovar vráti buď osobne predávajúcemu alebo osobe na to poverenej alebo tovar zašle predávajúcemu poštou alebo kuriérom doporučene.
  4. kupujúci berie na vedomie, že pokiaľ vrátený tovar bude napr. poškodený, opotrebovaný či alebo nebude vrátený vrátane všetkého príslušenstva (záručný list, manuál, obal,...), vzniká predávajúcemu voči kupujúcemu nárok na náhradu vynaložených nákladov spojených s uvedením tovaru do pôvodného stavu. Nárok na náhradu týchto nákladov je predávajúci oprávnený jednostranne započítať proti nároku kupujúceho na vrátenie kúpnej ceny. Nie je vylúčené, že náklady môžu dosiahnuť až sumu samotnej kúpnej ceny tovaru.
  5. v prípade, že kupujúci zašle predávajúcemu späť tovar formou dobierky, takýto tovar nebude zo strany predávajúceho prevzatý.
  6. náklady na vrátenie tovaru znáša kupujúci.
  7. predávajúci vráti kupujúcemu zaplatenú sumu za tovar vrátane nákladov na dopravu (platí len v prípade úplného odstúpenia od kúpnej zmluvy), ktoré kupujúci uhradil v zmysle ust. § 9 ods. 3) zákona č. 102/2014 Z. z. do 14 dní odo dňa doručenia odstúpenia od zmluvy, nie však skôr ako je predávajúcemu doručený tovar.

 

 

  1. reklamačný poriadok a iné dojednania
  1. kupujúci je povinný si tovar skontrolovať pri preberaní od dopravcu. v prípade rozsiahleho poškodenia (roztrhnutý obal, deformácie a iné rozsiahle poškodenie) odporúčame zásielku neprebrať. zodpovednosť za škody spôsobené pri preprave nesie prepravca. Na už prijaté zásielky reklamácie neprijímame. Uvedené sa nevzťahuje na nekompletné zásielky alebo na tovar, ktorý si zákazník neobjednal a bol mu dodaný.
  2. práva z chybného plnenia uplatňuje kupujúci u predávajúceho, a to v mieste sídla predávajúceho alebo môže predávajúceho kontaktovať emailom na adrese: reklamacie@gaho.sk. Kupujúci pošle e-mailom fotografiu tovaru a priloží vlastný popis problému, v prípade, ak zistíte akýkoľvek rozdiel medzi faktúrou a skutočne dodaným tovarom (v druhu, v množstve alebo cene), alebo obdržíte so zásielkou nesprávne vyplnenú faktúru, či neobdržíte žiaden doklad o nákupe, ihneď nás informujte telefonicky alebo prostredníctvom e-mailu, môžete použiť aj náš reklamačný formulár. V prípade, že vám prišla zásielka poškodená, prosíme, aby ste nás o tom informovali e-mailom na  reklamacie@gaho.sk alebo telefonicky na tel. čísle 0918 234 075.   V takomto prípade vám pošleme zásielku novú.
  3. Pravidlá reklamácie:
  1. ak tovar vykazuje zjavné chyby, t.j. najmä ak je tovar kupujúcemu predaný v poškodenom transportnom obale, je kupujúci oprávnený tovar neprevziať. V takom prípade zostáva zachovaný nárok kupujúceho na poskytnutie riadneho plnenia predávajúceho alebo na vrátenie kúpnej ceny podľa zvolenia kupujúceho.
  2. ak zistíte pri prevzatí tovaru chyby, je vašou povinnosťou oznámiť nám zistené skutočnosti prostredníctvom e-mailu, najneskôr však do 3 dní od prevzatia tovaru.
  3. záruka sa nevzťahuje na mechanické poškodenie tovaru kupujúcim, používanie tovaru v nezodpovedajúcich, resp. nevhodných podmienkach, neodborné zaobchádzanie, zanedbanie starostlivosti o tovar, neodbornú montáž, nesprávnu manipuláciu a používanie tovaru, nesprávne ošetrovanie tovaru, neodbornú inštaláciu. oprávnenie na bezplatnú záručnú opravu zaniká aj v prípade neodbornej montáže, neodborného uvedenia tovaru do prevádzky, neodbornej manipulácii s tovarom alebo akéhokoľvek neodborného zásahu do tovaru počas záručnej doby inou ako oprávnenou osobou. Predávajúci si zároveň vyhradzuje právo nevracať za takýto tovar peniaze a právo nezameniť ho za iný tovar. Všetky záručné opravy sú v prípade, ak do času ich uplatnenia nezanikol nárok na uplatnenie záruky podľa predchádzajúceho bodu bezplatné.
  1. záručná doba je 24 mesiacov. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim.
  1. záručná doba sa predlžuje o dobu, po ktorú bol tovar v reklamácii. Práva zo zodpovednosti za chyby tovaru, pre ktoré platí záručná doba, zaniknú, ak neboli uplatnené v záručnej dobe uvedenej vyššie.
  2. za okamih uplatnenia reklamácie sa považuje okamih, kedy predávajúci dostal od kupujúceho reklamovaný tovar.
  3. ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť. Kupujúci môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu veci, alebo ak sa vada týka len súčasti veci, výmenu súčasti, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady. Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za bezvadnú.
  4. ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať.
  5. ak ide o iné neodstrániteľné vady, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny veci.
  6. reklamovaný tovar by mal byť dôkladne zabezpečený, aby nedošlo v priebehu prepravy k jeho poškodeniu a mal by obsahovať: reklamovaný tovar, faktúru za tovar, podrobný popis chyby a dostatočné kontaktné údaje kupujúceho (hlavne spiatočná adresa a tel. číslo) ako aj požadovaný spôsob vybavenia reklamácie (oprava, výmena, primeraná zľava z ceny tovaru – ak ide o neodstrániteľné vady, ktoré však nebránia užívaniu tovaru alebo dobropis, resp. vrátenie ceny tovaru, ak ide o vady, ktoré nemožno odstrániť a v ich dôsledku nemožno tovar riadne užívať).
  7. ak kupujúci nezvolí spôsob vybavenia reklamácie predávajúcim, zvolí ho predávajúci.
  8. predávajúci vydá kupujúcemu písomné potvrdenie o tom, kedy bola reklamácia uplatnená, čo je jej obsahom, aký spôsob vybavenia reklamácie je požadovaný, a to emailom bezprostredne od prijatia reklamácie (v prípade osobného uplatnenia je odovzdaný ihneď); ďalej potvrdenie o dátume a spôsobe vybavenia reklamácie, vrátane potvrdenia o prevedení opravy a  dobe trvania reklamácie, prípadne odôvodnenie zamietnutia reklamácie.
  9. kupujúci je oprávnený odstúpiť od zmluvy vo všetkých prípadoch stanovených zákonom. Odstúpenie je voči predávajúcemu účinné od okamihu, keď je mu doručené písomné prehlásenie kupujúceho o odstúpení od zmluvy
  10. v prípade odstúpenia od zmluvy, sa zmluva od počiatku ruší a zmluvné strany sú povinné vrátiť všetko, čo si na jej základe poskytli.
  11. reklamácie sa štandardne vybavuje do 30 pracovných dní.
  12. skrátená záruka - pre produkty, výrobky, ktorých životnosť je kratšia ako záruka, (napríklad batérie) a podliehajú bežnému opotrebeniu používaním, pričom nejde o vadu, pokiaľ z povahy predanej veci vyplýva, že jej životnosť je kratšia než záručná doba a keď pri obvyklom užívaní takej veci dôjde k jej celkovému opotrebovaniu ešte pred uplynutím záručnej doby. Pre batérie/akumulátory spravidla uvádza výrobca záruku 6 mesiacov.
  13. pokiaľ kupujúci nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva, má možnosť obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu. Ak predávajúci na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo, kupujúci má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia svojho sporu podľa ustanovenia § 11 a nasl. zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s predávajúcim je Orgán dohľadu - Slovenská obchodná inšpekcia, so sídlom: Prievozská 32, 827 99 Bratislava, IČO: 17 331 927, ktorú je možné za uvedeným účelom kontaktovať na adrese Slovenská obchodná inšpekcia, Ústredný inšpektorát, Odbor medzinárodných vzťahov a alternatívneho riešenia sporov, Prievozská 32, 827 99 Bratislava 27, internetová adresa: www.soi.sk, alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke www.economy.gov.sk).
  14. kupujúci má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti. Kupujúci môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na webovej stránke ec.europa.eu/consumers/odr/.

 

  1. záverečné ustanovenia
  1. zmluvné strany sa dohodli, že všetky spory vyplývajúce zo zmluvy alebo v súvislosti s ňou budú riešené vzájomnou dohodou. V prípade, že nedôjde k dohode, budú spory s konečnou platnosťou rozhodnuté príslušným súdom.
  2. kupujúci zaslaním objednávky, resp. úhradou kúpnej ceny potvrdzuje, že sa oboznámil s týmito vop a akceptuje podmienky v nich stanovené.

 

 

V Novom Meste nad Váhom, dňa 1.1.2022

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia